Blond igen :D

Datum: 2009-11-19 / Tid: 15:56:10

Tredje gången gillt blev det nog så lyckat som det kunde bli. Jag är iaf inte gulhårig längre. Yeey! Har legat och sett på vänner nu sen mikka och killarna for till fabriken. Tror jag ska fortsätta med det ett tag till. Måste ta och göra någon mat oxå.
Den stora frågan är: Ska jag ta kyckling eller biff smak till mina nudlar idag?
Det är mitt matintag tills vi kan handla med oss mat från sverige. Går så sjukt mycket pengar på mat här. Tur att vi får äta på jobbet så det inte behöver bli nudlar jämt.
Idag har det varit gråväder på Hitra. Men det regnar inte iaf.

Imorn ska vi fara in till Fillan och kika. Tur att det inte finns nå mycke affärer så jag blir lockad att köpa en massa. Den enda affären vi brukar handla på är väl cubus.

Nä, nu blire Vänner och Nudlar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0