Dagen efter

Datum: 2009-11-22 / Tid: 15:15:26

Gårdagen var superkul. Den började hemma hos oss på grönnbakken med tacos och vin. Väldigt mysigt, men samtidigt tråkigt eftersom det var angelicas sista kväll med oss.
När vi kände oss redo for vi iväg till bygdegår´n till Daniels 30 års firande. Det var väldigt roligt. Mycket polacker eftersom Daniel är från polen. Sophie som var chaffis blev trött nångång efter 2 och ville åka hem, jag kände att jag inte var redo att fara hem den tiden för festen var fortfarande i full gång. Kände att jag kunde ta en promenad hem eller sova hos marie och louise. Mikka däremot for hem. Vid 4 började många vandra hemåt så då gjorde vi detsamma. Jag kände att det skulle vara skönt att vakna i min säng så efter mycket protester fick jag till slut lov att promenera hemåt. Marwells lillebror Joakim var gullig och gjorde mej sällskap på den ca en timmes långa walken. Vi hade riktigt roligt påvägen. Kom hem vid halv 6 och då vare rätt ner i sängen.

Imorn ska jag börja jobba igen. Får se om jag bara jobbar fram till lunch för att mjukstarta. Nu går vi även in på dagshift så det blir tidig morron imorn.

Nu blire lite bilder sen igår!



Hela gänget igår före maten
På bakersta raden är Marwell, sophie och mikka
På främre är marie, jag, angelica och louise





Fina prinsessor



Hahaha, ser ut som jag ska anfalla sophie. Hon ser även livrädd ut :D



Mikka och jag



hehehehe



Daniel som fyllde 30



Hjälpte till att blåsa ballonger



Marie och Matus



Marie, Miro och jag





Sophie, jag, junior och mikka shakade lös



Mikka, min promenad kompis Joakim och Louise

Det var lite bilder från gårdagen. Roligt hade vi.

Nu har Angelica kommit förbi och säga hejdå. Sååååå tråkigt att hon far :(¨

Ska vara social nu. Hörs sen

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0