Ett besök på Legekontoret

Datum: 2009-11-17 / Tid: 13:52:55

Fick ju så satans ont i ryggen igår så jag var tvungen att gå hem från jobbet efter 2,5 timmar av extremly pain. Kändes inge roligt men vad gör man?

Jag fick låna Angelicas bil in till Fillan idag för att besöka läkaren (legen :P) fick en tid imorn kl 10 så då äre bara att fara in igen.
Efter vi varit där (underbara Mikka joinade mej) så gick vi runt och kikade i affärer. Jag tröstköpte lite smink och en ny avfärgning. Sen gick vi och fikade. På fiket så började vi prata med ett par från östersund som jobbar på laxfabiken som som ligger ute på ön Fröja. Vi bytte nummer och ska ses nåt framöver. Skojjigt. Då har man en anledning att fara ut på Fröja och kika.

Nu börjar snart Mikka att jobba. Vill oxå!! Så tråkigt att vara hemma själv. Finns inget att göra än att se på film typ. Vi har ju inte fått nå kanaler till tv:n.
Får väl nörda framför Mikkas dator.



Min goda potet bakelse. Även att jag har skeden i höggsta hugg :P



Jag och Mikka när vi nyss kommit till Hitra



Vi två utanför La Fabrika

Hörs sen


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja era är ju super fina! Trevligt att hon ville göra min med. Vad jobbigt att ha ont i ryggen. Hoppas det bara är nått lätt som går över fort.

2009-11-17 @ 14:19:09
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0