Hjälp!

Datum: 2009-11-26 / Tid: 16:01:40

Nu har Kevin kommit hem och varken han eller martin har vare hemma nånting under dagen. Där släcktes mitt lilla hopp. Men det är tur att inget saknas. Men varför storma ett hus om man inte tar med sig nånting? Titta vad som finns? för att sedan komma tillbaka vid ett senare tillfälle?
Uscha, dethär var inge roligt. Han/hon trodde säkert inte det var nån hemma eftersom huset var släckt förutom min läslampa och rullgardinen var för fönster så då syns det inte att det är nå som är tänt. Fräcka idioter. Hoppas den inte såg nånting av värde här iaf.

Mitt i allt så blev jag lycklig för en sekund för jag såg att i februari -10 kommer The Boondock Saints 2 ut på dvd!! Som jag har väntat på en två men trodde inte att det skulle komma nån. Även att det är samma skådisar med, Norman Reedus och Sean Patrick Flanery som bröderna. Den kommer vara grym. 



Kul å vakna mitt i natten och se en sån där stöka runt i köket 

Nu blire Mitt så kallade liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0