Jared Leto

Datum: 2009-11-24 / Tid: 22:12:52

Som alla vet är han hunkarnas hunk, och igår innan vi somnade skämtade jag om att om mikka vill ha upp mej tidigt för att se Lucia morron får hon säga att Jared Leto är på tv eller liknade. Åsså imorse vid halv tolv frågade hon om vi skulle kliva upp, jag trött som ett as tänkte sova en halvtimma till, men tio minuter senare kommer hon in och säger att jared leto är på tv. Jag, trött som ett as, sprätter till lite lätt innan jag kommer på att vi inte ens har en enda tv kanal. Men hon skämtade faktiskt inte, hon hade hittat serien "Mitt så kallade liv" som jag såg när jag var liten. Så det var bara att masa sig upp och sen sitta och se en väldigt ung Jared fram till det var dags för jobbet. Inte helt fel måste jag säga.



Men allvarligt, vem skulle kunna säga nej till denne?

Nä ska jag ta detdär badet nu kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0