Misery

Datum: 2009-11-17 / Tid: 22:21:19

Mitt "videotek" är nu utökat med Stephen King´s Misery eller svensköversatt Lida. Den har jag försökt fått tag på sen jag vet inte hur länge. Men på lilla Ica i lilla Fillan på lilla Hitra hittade jag den. Har just sett och den är såå bra. Minns inte om du och jag såg den nångång Jenny? Tror vi gjorde det va.
Nu kommer nog snart de tre sambosa att anlända. Eller kanske tar en 30 minuter. Får se om Mikka tampats med dom dystra, skumma 2 Litauer bröderna som kom ett par veckor sedan. Hehehe.
 Nu har även Louise från östersund kommit tillbaka till oss här på ön. Det kommer bli roligt att lära känna henne lite bättre oxå. Känns tråkigt att Angelica är inne på sin sista vecka. Det är en tjej som jag gillar jättemycket.

Nu ska jag ta och fortsätta läsa boken jag började läsa i badkaret igår. El choko! Sorry syster men den fick följa med hit ut. Inte riktigt medvetet dock. Men du får snart tillbaka den om ingen hjort eller så skulle börja knapra på den. Har faktiskt varit lugnt på hjortfronten ett tag nu. Mikka hörde dom bröla utanför här för några nätter sen. Men det kanske var sig själv hon hörde för hon brukar bröla rätt kraftigt i sömnen själv :P



Im on a boat, im on a boat
everybody look at me cause im sailing on a boat :D



Här sitter jag i väntrummet på v c. Ser ensamt ut förutom den långa mannen som hamnade med i bilen

Nu blire boken!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Japp, vi såg den filmen hemma hos mig nångång kommer jag ihåg. Vet inte om den gick på tv då? Hehe, det gör inget med boken. Hade glömt att du hade den =P

Idag har vi varit och lämnat in din dator. Hoppas dom får till den!

2009-11-18 @ 15:58:08
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0