Obehaglig besökare

Datum: 2009-11-26 / Tid: 14:34:05

Imorse for Mikka och Marie in till Fillan för att träna. Invalido Elina låg kvar i sängen och stirrade på en mörk fläck i taket. Ett bra tag efter att de farit hör jag hur ytterdörren öppnas och nån går med snabba steg in i köket. Tyckte det var lite skumt att de skulle ha vänt tillbaka för att sedan hämta nånting i köket. Det var ju ändå bra länge efter de farit. Makes no sence to me. "Besökaren" var borta  lika fort som denne kommit.
När Mikka kom hem frågade jag om hon glömt nånting, men hon hade inte varit inne i huset sen hon for till Fillan. Väldigt obehagligt. Numera kommer det vara låst i detta hus twentyfourseven!
Men ingenting är borta som vi har märkt iaf. Martins dator låg mitt på köksbordet och den ligger kvar.
Jag hoppas att det var nån av killarna som kom hem och hämta nånting men det var mitt emellan deras pauser så det kan inte vara så heller. Men hoppas. Får höra när de kommer hem sen.
Det kanske var den där gubben som gick runt angelicas stuga och kikade in i hennes fönster som måste ha nya svenskar att stalka nu när hon inte är kvar längre :)

Men men. Får sluta tänka på detdär nu annars vågar jag inte vara kvar här själv.

Starsplash- Wonderful Days


Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad läskigt! Jag skulle inte våga vara själv! Näe Men jag gick inte ut nå hårt. Men har en svacka med allt nu. Kanske är det som spökar. Hoppas :)

2009-11-26 @ 22:22:51
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0