Sorry för dålig update!

Datum: 2009-11-30 / Tid: 19:40:51
Har blivit lite dåligt med skrivade i helgen för vi for hem till Sundsvall och hälsade på. Det var hur svårt som helst att hålla det hemligt för Vicky. Men jag ville överaska henne och nog gjorde jag det. Vi for hem för att hämta en bil så man tar sig runt här på ön utan att vara beroende av andra.
Helgen blev väldigt lyckad. Jag spenderade hela helgen med Vicky och vi hade lika roligt och crazy som vanligt. Undantaget var väl min rygg då...
Vi kom åkte hemifrån imorse kl 5.30 och kom ut på Hitra ca 13.40, då vare bara att kasta in grejorna från bilen och fara iväg till jobbet. Där spenderade jag två timmar innan det inte gick nå mer. Imorn ska jag försöka ta kontakt med nån sjukgymnast för att få nå hjälp.

Jag har fått tillbaka min dator nu och all musik och bilder kunde dom rädda så det var positivt.

Jag tänkte lägga in lite bilder och berätta lite mer om helgen senare.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0