Tankar

Datum: 2009-11-17 / Tid: 18:06:35

Nu när jag är ensammen i vårat hus på Grönnbakken 10 har jag gott om tid att fundera. Jag är så glad att jag är här på Hitra och lärt känna dessa underbara människor, även från andra kulturer. Människor jag aldrig skulle ha mött om jag inte kommit hit ut.
Jag satte ett mål, att jag skulle till norge, och nu är jag här.
Många trodde säkert inte att jag skulle göra det. Att det bara var tomt prat, att det skulle rinna ut i sanden. Men för en gångs skull har jag lyckats med det jag vill.
Mycket Creds till min underbara familj hemma i Sverige. Det är tack vare er som jag är den jag är idag. Ni har hjälpt mej så otroligt mycket!
Jag Älskar Er Alla

~Jag Satsade och Jag Vann~


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fint skrivet :)

2009-11-17 @ 18:59:45
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Jenny

Håller med Frida!

Ett litet tips om du har tråkigt och inte har någon TV är att kolla på webb tv =) Det gör jag så fort jag inte har något att göra. Finns många program man har missat att se på =)

2009-11-17 @ 20:20:56
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0