Hemma!

Datum: 2009-10-09 / Tid: 11:03:41

Nu är vi hemma igen efter 3 dagar i trondheim. Vi har ett jobb på G så vi får besked i början på nästa vecka om vi får det! hoppas hoppas. Känar grymt med pengar på de jobbet. Men jag har ju alltid så otur med allt så jag hoppas inte på för mycket heller.

Trivdes riktigt bra i trondheim. Jag kände mej som hemma nästan på en gång. Hade inga promblem att hitta vart vi skulle å så. 
Men tydligen ska det vara svårt att få jobb i trondheim nu för det är inte riktigt sesong för att söka jobb nu. Men jag tänker inte ge upp. Innan jag  dör ska jag ha jobbat i Norge. Om det inte funkar i trondheim kan man ju alltid prova nå annat ställe. Men det är ju så lättsamt när tåget går mellan sundsvall och trondheim.

Vart så less igår när vi skulle fara hem. Vi var ju tvungen att byta tåg i östersund. Klockan var väl runt nio då och jag var hur trött och less som helst, ville bara komma hem, och vad får vi höra när vi satt oss på tåget då? Joo, att vi måste åka buss från ånge för att dom håller på att grejja med spåret från ånge-sundsvall. Det sänkte ju humöret en aning men  det gick bra.

Så inatt har jag sovit hos Vicky (som fortfarande ligger och trynar) men jag saknar faktiskt trondheim...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0