Yes!

Datum: 2009-10-09 / Tid: 18:20:11
Vid ett tiden idag ringde det ett nummer till mej som jag inte har inlagt. Tog en stund innan jag såg att det var ett +47 nummer, alltså från norge. Hjärtade stannade när jag svarade och stannade en andra gång när det var (snyggingen) Kim som vi var i kontakt med på adecco angående jobbet. Han sa att vi fick det!!! Så vi far till norge 5.10 på tisdag och börjar jobba på onsdag. Helt sjukt. Fattar inte än!

Vi ska dela lägenhet med två svenska killar som redan är där och jobbar. Tror det kommer bli kanon bra. Tjänar iaf hur bra som helst.


Nackdelen är att jag måste lämna min Älskade lilla Vicky här hemma. Kommer sakna henne nå oerhört. Men jag ska ju bara till norge och inte andra sidan jordklotet precis.

Men mycket som måste fixas på måndag dock. skulle ha vare bra om vi kunde fått en vecka på oss att fixa grejer. Men det löser sig nog.


Nu ska jag kliva in i duschen och sen springa bort till vicky och knäppa en öl för ikväll blire fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0