090921

Datum: 2009-09-21 / Tid: 19:53:41
Är fortfarande lika sängliggandes idag. Jag blir så less. Sover mest hela tiden. Har sammanlagt varit vaken 3 timmar idag. Mamma kom nyss förbi med en matlåda med chilisås som det var hundra år sen jag gjorde, juice, glass, halstabletter, soppa och bröd. Även lite tacochips till chilisåsen. Tack så mycket mammsen.

Jag gjorde ett test förut som syrran länkat på sin blogg. Ett "hur ond är du" test. Jenny var 7% ond. Jag hade dock lite värre med 47% ond. Halva mej är en bad guy. Inte så konstigt man blir elak när livet är som det är.

Det ruvar en ondska i ditt hjärta även om du döljer det väl!


Så stog det efter mitt test. Det stämmer nog ganska bra. Jag tror jag innerst inne är en arg person. Men som jag sa till vicky för några dagar sen, jag har alltid vare så ärlig hela livet, inte gjort något dumt mot någon. Men vad får man tillbaka? Ingenting.

Nu måste jag sova en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0