090922

Datum: 2009-09-22 / Tid: 13:08:03
Efter över 13 (!) timmars sömn känner jag mej mycket piggare än igår. Natten har faktiskt varit lugn. Har inte vaknat en enda gång. Har inte lika ont i ögonen heller. Skönt.
Men jag tänkte spendera min dag i sängen ändå fast jag känner mej piggare. Lika bra så man inte blir sämre.
Skulle ha  varit hos distriktsköterskan igår och skrivit på delegeringspapper men det jag får kanske göra det imorn eller på onsdag istället. Ska ju jobba hela helgen som kommer och då måste jag ha delegering så jag får ge medicin och insulin. Ser verkligen inte fram emot denna helg. Mitt liv största misstag är att jag utbildade mej till undersköterska. Men vad visste jag då jag var 15 år? Tycker inte alls om att jobba med människor sådär. Speciellt inte med gamlingar. Då vare bättre på sjukhuset. Men eftersom jag är så less på vården så finns mitt tålamod nere på noll. Men på onsdag ska ju jag på den där mässan som norge kommer till. Jag vill dit nu!!! Vi får höra vad de arbetsgivarna har att erjuda annars tar vi tåget till trondheim och söker jobb själva.

Nu ska jag fika nånting och slå igång en film.

Lady Gaga - Paparazzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0