<3

Datum: 2009-09-14 / Tid: 04:23:13
Billie Joe Armstrongs röst är helt oslagbar!
Älskar att lyssna på den. Jag vill gå på deras konsert i globen den 11/10. Fan att jag inte vet vad jag gör just då. Dom var ju så grym när jag såg dem senast.

Taylor Swift vann priset "Best Female Video", vann både över Beyoncé och Lady Gaga. Det hade nog ingen väntat sig att hon skulle göra. Hon blev ju såklart jätteglad, men mitt i hennes tack tal kliver pundet kanye West upp på scenen och tar micken ifrån henne och börjar typ gapa om att det ändå inte spelar någon roll för Beyoncé kommer ändå vinna "Best video ever".
Stackars Taylor såg helt förvirrad och lessen ut.

Okej, nu ryser jag inte lite heller. Dom har för första gången precis visat den riktiga trailern från New Moon. Inte så att man längtar mer till premiären nu då? Nej nej nej.. absolut inte.
Rob Pattinsson kan slänga sig i vägen, i denna film är det Taylor Lautner som äger!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0