Arbetsförnedringen

Datum: 2009-09-09 / Tid: 16:17:33

Japp där har jag varit idag. Tror ni jag kom upp klockan nio som jag hade planerat? nej nej, klev upp strax efter tolv. När klockan ringde var jag dyng trött och hade världens underbaraste dröm så inte kunde jag kliva upp klockan nio då inte.
Jag var på arbetsförmedlingen kvart i ett och kom därifrån vid kvart över 3. Jobbigt. Så nu är jag hemma hos pappa en sväng och har precis ätit.
Ska ner och jobba en sväng på gymmet ikväll.

Skriver mer sen när jag kommer hem


Kommentarer
Postat av: Lotta

Herrijävlar vad länge du behövde vara på af då.. hade dom förhör med dig eller vad?!

2009-09-09 @ 20:44:47
Postat av: Elina

Nä de va så himla lång väntan på allting.

2009-09-09 @ 22:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0