Blir galen!

Datum: 2009-09-21 / Tid: 21:58:30
Fan va frustrerande det är att jag inte kan fixa tillbaka kanalerna på min tv. Jag har tryckt på dom få knappar som finns på dosan men det händer ingenting. Tur att sexan fanns kvar iaf så jag kan se dexter ikväll.

Även att karl som bor ovanpå mej snarkar så förbannat högt att det snart gör mej galen!!!
Har lust att gå upp dit, plinga på och be han hålla igen truten. Låter ju inte direkt tyst heller, och dom som känner mej vet att jag inte kan med snarkningar.

Jag fick iaf ett litet ljus i min mörka tillvaro i form av läkaren med dom sexiga mörka ögonen loggade ut på facebook en sväng. Det gjorde min dag.


Härligt härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0