En liten update

Datum: 2009-09-13 / Tid: 23:37:32
Ja det har inte blivit mycket till bloggande idag. Jag har varit lite seg sedan gårdagen. Vid halv elva gick jag upp till johanna, sen satt vi och drack grogg tills klockan var strax efter 3 då vandrade jag hemöver för att sova.

Har sovit nästan hela dagen och har försökt att sova nu oxå så jag orkar se MTV video musik award som börjar kl 02.00 inatt, men det går inte så bra. Hoppas att jag inte blir trött och somnar precis innan det börjar. Risken finns ju.

Imorn blir det träning igen!! Längtar.
Jag vill både köra aerobicen som börjar 17.30 och Anders cykling som börjar 18.00. Kanske går på aerobicen en halvtimme innan cyklingen börjar. Det kan man ju faktiskt göra.

Skriver väl några rader senare.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0