en lugn fredag kväll

Datum: 2009-09-12 / Tid: 00:18:34
Vid halv 8 haltade jag bort till vicky, då for vi och chrille på kebaben och köpte med oss mat hem lagomt tills idol började. Jag blir alldeles matt på folk som ställer upp sådär men verkligen inte kan sjunga. Men det är roligt att se när folk gör bort sig.
Efter idol stack chrille över till jens för att dricka bärs, vicky började inreda sitt vardagsrum och jag hade stelare ben än nånsin så jag lånade Nalle gubben av jens och drog ut på en långpromenad sådär vid halv tio en fredag kväll. Tror aldrig det har hänt. Men det är så skönt att ta en power walk lite nu och då så musklerna får bli varm i benen.
Det var inte så roligt i när Nalle (som är draghund) fick för sig att öka farten i alla nerförs backarna. Blev ju lite tvungen att spänna musklerna i låren då. Aj aj.
Men nu ska jag sluta tjata om det.

Imorn fyller broder 18! Eller klockan har ju slagit över tolv så han är ju 18 nu. Då blire krogen för honom imorn. Jag är sugen att gå ut jag oxå men pengarna säger emot.
Får se om vi tömmer mitt barskåp eller hur det blir. Man kan ha rätt kul på en liter tequila.

Nä nu ska jag ta och lägga mej. Tror nog jag kommer kunna somna för en gångs skull.

Sovgott snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Thanx :) Ähh, träningsvärk är ju skönt, härligt att känna att man gjort något! ;)

2009-09-12 @ 00:28:37
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0