Jag vill ha sommar!

Datum: 2009-09-08 / Tid: 13:58:54
Vilken jätte härligt väder det är ute idag. Eftersom mitt dygn är helt upp och ner vänt så somnade jag inte förrän klockan var runt 3 inatt och klev inte upp ur sängen förrän klockan var 12! det gillar jag inte. Ska försöka lägga mej vid elva ikväll. Kommer nog inte lyckas men kan ju alltid försöka.
Iallafall var jag ute på en promenad när jag klivit upp imorse. Hur skönt som helst och inge ont i skavsåret hade jag.

Inatt drömde jag att vicky och jag var i alanya. Vi hade så grymt roligt. Tråkigt när man vaknar och det bara var en dröm. Hösten har knappt börjat och jag håller på att längta ihjäl mej till nästa sommar. Tycker inte det har vare nån riktig sommar. Nu har vi bara kyla och halka att se fram emot.
Sommaren-10 kommer bli oslagbar!!

Nu ska jag kliva in i duschen, sen blir det fiske med Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0