Lill Isa är hemma!

Datum: 2009-09-02 / Tid: 23:52:55
Nu har jag vare hemma hos pappa och hämtat hem min kisse. Nu har jag snart haft henne i ett år. Tiden går så fort.

Jag tog en promenad bort till pappa vid kvart i tio. Det är så skönt att vara ute och gå på kvällarna, men man kan ju inte känna sig trygg för fem öre när det är mörkt ute och när det är så mycke tok ute på vägarna. Sjukt att man inte ens kan ta en kvälls promenad utan att vara rädd för att bli våldtagen och mördad.

Ikväll har jag laddat hem lite musik som vi hörde i turkiet, favoriterna är Akcent - That´s My Mame och Pitbull - Hotel Room Sevice. Dom kommer alltid vara Alanya-09.

Nä nu ska jag ta och mysa med hjärtat mitt innan jag somnar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0