mhm

Datum: 2009-09-22 / Tid: 21:11:25
Nu har jag just sett på idol. Tänk om man skulle kunna sjunga som vissa där. Inte lite avis heller.
Jag tycker Anders Bagge är så mysig, han är som en björn. Man vill bara krama honom.
Erik Grönwall blir iaf idol 2009!!

Mår mycket bättre nu och det är såå skönt. Tänkte gå ut en sväng imorn och få lite luft. Jag har ju blivit en del av inredningen här i sovrummet nu. Har sån där härlig ligg frilla oxå. Alldeles platt baki. Hövva.

Tror jag ska slå igång nån film nu. Har ju inte så mycket kanaler att se på så då är det tur att jag har filmer. Är dock alltid så svårt att välja vad det ska bli. Tror nästan jag ska leta fram Four Brothers. Den var längesen och det är jätte bra.



Dom 4 bröderna

Kommentarer
Postat av: vicky

Miss U babe!! Kommer över till dej imorrn om du är hemma å lever, eller jag kommer iaf, så får ja se hur de ligger till ;) Puss!

2009-09-23 @ 00:01:48
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0