Mina muskler ömmar!

Datum: 2009-09-10 / Tid: 21:17:44

Nu sitter jag hemma hos vicky (ovanligt) efter ett stenhårt ass´n legs pass med Simon som instruktör.
Tror aldrig jag haft så ont i mina muskler nångång. Kondisen är de inge fel på men musklerna kunde nog ha vare lite mer tränade. Men det är ju skillnad att vara på pass och att köra nere i gymmet. Kanske ska börja gå på lite pass framöver. Kan ju vara roligt.
Men jag lär ju känna att jag lever imorn iaf. Både rumpan och benen lär strejka ganska bra. Tror jag får ta med Nalle på "morron" promenaden imorn så jag får lite draghjälp uppför edsgårdens alla backar.

Nä nu ska jag se på tv med tickis och drickar lite vatten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0