Ny dag, nya tag

Datum: 2009-09-20 / Tid: 10:53:33
Känns något bättre idag än vad det gjorde igår. Kanske alvedon börjar hjälpa nu?
Igår såg jag iaf på Reservation Road. Den är jättebra.
Nu ligger jag och ser på Mtv vma:s för 5:e gången. Det är ju så bra. Men det är tråkigt att ligga alldeles själv. Jag som är inne i riktigt social period är inte van att vara ensammen.
Hehehe, kom just att tänka på en sak viktoria sa för ett tag sen:

Vicky:
Det var längesen vi dejtade nu
Jag:
Mmm, så får det inte vara.
Vicky: Jag har ju nästan glömt hur du ser ut, och hur du luktar.

Det är kärlek de.

Igår kväll lyssnade jag igenom gamla michael jackson låtar. Samtidgt satt jag och tittade på bilder på honom. Shit va nånting verkligen gick snett där på vägen. Han kunde väl ha lagt av nånstans mitt emellan. Då såg han ju inte så dålig ut.



Här ser han ju normal ut. Ser ju till och med riktigt bra ut



Men sen blev de bara värre och värre...
Men vilken jävel på att dansa. Ingen slår hans moonwalk

Jaja, lite tankar sådär.


Dagen kommer väl spenderas i sängen. Orkar inte göra så mycket mer. Kanske ska se igenom sagan om ringen filmerna. Det är bra alternativ när man vill att dagen ska gå fort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0