Planer

Datum: 2009-09-01 / Tid: 23:17:07
Jag har alltid varit mycket för att resa och se nya platser. Jag har länge velat jobba utomlands men det har aldrig blivit av. Säsongen 08 skulle jag ju ha jobbat i alanya, men eftersom jag träffat robert innan så stannade jag hemma.
Jag är rädd att jag ska bli kvar i timrå hela livet och det vill jag verkligen inte, jag vet jag kommer ångra mej om jag inte gör allting nu medan jag är ung.
Lika bra man tar för sig.
Så planen är att fara till norge ganska omgående, ska ringa ett nr imorn och höra om vi kan få börja jobba nästa vecka. Det skulle vara hur bra som helst.
Då tänkte vi (jag, jocke och ev stoffe) jobba fram till jul och sen se om man är sugen att stanna längre så blir de kanske så.
Men jag tänker spara undan de mesta av pengarna, sen när jag jobbat ihop tillräckligt så drar jag utomlands.
Det skulle vara en upplevelse att åka till australien och jobba, men det lutar mest åt alanya. Där känner jag mej hemma.
Det är tur att min älskling kan vara hemma hos pappa och johanna medan jag är borta för jag vägrar ge bort henne. Men dom är bara glada att ha henne.



Lev Livet Idag, Imorgon Kan Det Vara Försent
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0