Trött efter en dag på benen

Datum: 2009-09-23 / Tid: 23:29:34
Vad fort man blir slö när man varit sjuk. Idag var första dagen som jag stog på benen en längre stund. Började med att jag tog en promenad upp till johanna, sen for vi till hennes moster och kika på en soffa, sen tillbaka upp till johanna för att surra skit över en kopp kaffe (var rätt skakig i benen vid den tiden). Sen frågade syrran om vi skulle äta middag så då vare bara att traska hem och hämta cykeln och cykla bort till henne. Där blev det mat och idol. Kom hem strax efter nio nångång och då kom pappa och hämtade upp mej och Lill Isa, så nu ligger jag i lillebrors säng och är alldeles slut. Tar ett litet tag att komma tilbaka sig efter man har vare sjuk såhär. Får se om jag går ner och tränar lite imorn eller om jag ska lugna mej en dag till. Jag behöver ju inte köra så himla hårt.

Men nu ska jag iaf ta och sova!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0