Lista

Datum: 2009-09-01 / Tid: 18:53:53
Den här listan fyllde jag i i mars månad. Tänkte göra det en gång till nu för att se hur mycket som har förändrats på ett halvår. Kan vara roligt att se


Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Elina Maria Engberg

Beroende av: Läppglans

Vad tror folk om dig? Ingen aning du

Stämmer det? Ingen aning du

Vad får du oftast komplimanger för?
Ögonen

Hur imponerar man på dig? vara sig själv

Brukar du skratta för dig själv? Rätt ofta nuförtiden

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jaha, visste inte att du skulle åka :)

Var bor du? Timrå

Trivs du där? Sådär, vill hellre ut och resa än vara kvar här

Sprit, cider, vin eller öl?
Öl för hela slanten

Brukar du bli för full?
det har väl hänt en gång eller två

Låt som när du är ledsen sörjer till? Kommer faktiskt inte på någon nu. Det var ett tag sen jag "sörjde"

Vad har du för mobil operatör? Telia

Är du allergisk i mot något?
Korthåriga katter kan jag reagera på

Nästa mål i ditt liv?
Åka till Norge och jobba

Hur svarar du i mobilen?
Hallå, Elina, Hej...

Vem ringde du senast?
Johanna

Antal timmar sömn inatt? ca 9 tror jag

Sov du ensam? Nepp

Brukar du komma i tid? Ja de brukar jag

När mår du bra? När jag är ute och reser

När blev du fotad senast? I lördags tror jag

Hur känner du dig nu? Glad, lessen, förvirrad, orolig. Mycket tankar och känslor just nu

Vanligaste färg på dina kläder? Rosa

Vad tycker du om fötter? Jag skulle hellre hångla upp en spindel än massera en fot!!!

Vilka saknar du? Alla mina nära som gått bort

Hade du en bra kväll igår? Ja den var bra

Favorit dryck på morgonen?
Kallt vatten

Rakar du benen? Ja det är inge roligt att gå med långa hår på benen inte

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Kan bli runt tolv, ett tiden

Är du blyg? Nej nej

Vill du hellre ha mail än brev? Om det är kedjebrev eller mail vill jag inte ha nånting

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, vet inte riktigt de

Är du nöjd med ditt liv? Nä inte riktigt. Men det tar jag tag i NU!

Är du bortskämd? Med tre syskon kan man inte bli så bortskämd

Vad gör du i morgon?
Pillar mej i naveln

Vad är det värsta du vet? fötter

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ingen aning, beror på vad jag gör för nåt

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kommer inte på någon

Vad längtar du till? Nästa sommar

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag

Vad använder du för shampoo? Just nu Sunsilk eller vad den heter

Vad är det finaste du fått? Lill Isa min

En speciell dag du minns? Finns så många...

Hur gammal är du? 21

Är du kär? nej

Om fem månader?
Nej! Ingen ska förstöra mina planer

Du samlar på? Småslantar

Gröna eller röda äppeln? Gröna såklart

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Beror på vad det är jag är arg/lessen över

Gillar du golf: det skulle vara minigolf då

Vilken tid gick du upp idag? strax efter tio

Har du sovit i din egna säng inatt?
Nepp

Har du strumpor på dig nu? nepp

Är det okej att gråta?
verkligen

När grät du senast? kom en liten skur i söndags

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Leva loppan i något varmt land ett halvår

Bär du glasögon eller linser?
linser

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Icke

När går du upp ur sängen en helgmorgon?
blir väl runt tio elva snåret

Har du piercing? ja, tungan, överläppen, tragus, en vertical industrial, bröstvårtan, naveln och 5 "vanliga" i öronen

Vill du gifta dig?
Nångång i livet vill jag det

Solar du ofta? Inte solarium, men om det är soligt ute är det inte dumt

Är du bra på att laga mat? Det duger för mej

Tre saker du vill ha varje dag?
en promenad, mat, och ett sms

Är du flygrädd?
nej

Roligaste ämnet i skolan?
Det var väl syslöjd

Tråkigaste ämnet i skolan?
Kemi och fysik va väl ingen höjdare

Badkar eller duschkabin? Vill ha badkar

Hur vig är du? kylskåp?

Tre saker du absolut inte kan göra?
Gå ner i spagat, tycka om fötter, äta mamma scans köttbullar

Är du musikalisk?
Nä de kan jag inte påstå

Antal döda krukväxter i hemmet?
Ett X antal

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten!
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Har aldrig men ska göra

Bästa känslan?
när man är nykär

Värsta känslan? när allt känns botten

Vilken är din favoritglass? piggelin

Favoritpizza? kusens primavera

Tror du på ett liv efter döden? Tror på nånting efter döden

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Japp, i hästhoppning

Tycker du om sushi? Nä men jag har planerat att lära mej göra det

Vad äter du helst när du ser på film?
Fruksallad eller godis

Bor dina föräldrar tillsammans? Nej

Har du egen trädgård?Nepp

Har du tandläkarskräck? Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Ja inte fan är jag morron människa

Vilken ögonfärg har du?
Blue

Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Ja

Vilket är ditt favoritdjur?
Häst och Hund

Biter du på naglarna?
Inte om jag har nagellack

Röker du?
Feströker

Hur ofta tränar/motionerar du?
det har vare dåligt med det ett tag nu, men bara jag blir bättre i magen ska jag köra igång

Senaste låt du hörde?
Fantasy Dreamworld

Sådärja. Nu har jag fördrivet tiden ytterligare lite. Får se vad jag hittar på nu då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0