En rätt aktiv dag

Datum: 2010-04-10 / Tid: 18:46:10
Trots lite sömn inatt så blev de så. Jag har städat nedervåningen, handlat, hälsat på Sophie och sett en film. Rätt bra gjort enligt mej. Ikväll ska jag och Joakim ha tequila race, får se om det är några andra som hänger på oxå.
Jag pratade med marie förut och som är påväg hem från tronheim nu så de kanske är här om en timma ungefär. Då blire fullt hus igen. Jag hade fattat det som om dom skulle åka klockan tio men det var tydligen klockan nio. Var lite synd för det skulle ha varit roligt med en road trip. Men det får bli nästa helg istället.

Nu ska jag kliva in i duschen så jag kan lämna den fri när tjejerna kommer hem.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0