...

Datum: 2010-04-15 / Tid: 02:18:45
Ja då har denna dag passerat. Har inte hänt mycket i mitt liv. Sett Avatar, suttit nere vid kajen och dinglat med benen mot vattnet och funderat på varför jag bor i denna gråa trista värld och inte i gröna avatar världen, en fiskare kom och knacka mej på axeln när jag satt på kanten mot vattnet och kollade så jag inte hade tänkt hoppa, hängt med killarna, hängt med Mikka, hängt med killarna och Mikka.
Min dag i det stora hela.

Har inte alls mycket att blogga om just nu, kanske för det inte händer så mycket i mitt liv just nu. Men till veckan SKA jag börja jobba igen och få lite mer rutin i mina dagar. Det var tur att Mikka sa att det är torsdag imorgon för jag var säker på att det var fredag. Hade tänkt farit in till min läkartid på legekontoret imorgon men den är ju på fredag så jag får vänta ett dygn till.

Nu ska jag knoppa

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0