Fisk men ingen lön :/

Datum: 2010-04-23 / Tid: 12:58:43
Idag är det löning, men jag har inte fått ett öre. Det suger verkligen med tanke på att jag verkligen behöver pengarna. Har provat ringt bossen Kim men inge svar så jag skickade ett sms och hoppas få svar på de. Eftersom jag varit sjukskriven så lär det vara NAV som ska betala ut pengarna, men fel av nån att kunna säga det då. Blir så less.

Jag och Marie var ner och fiskade förut idag. Jag fick upp en sej som M håller på att tillaga nu. Dom är konstiga dom där fiskarna. Jag rensade den när vi fortfarande var kvar på kajen, påväg hem höll jag i den och den började tok rycka. Hela fisken. Hur kan den göra det utan inälvor och huvud??
Konstiga fiskar.

Skönt att det är fredag idag. Men det blev ju inte riktigt som jag tänkt mej med tanke på att jag inte fått nå pengar alls. Men men...

Nu blire snart jobb.

Ha de

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu var det länge sen du skrev. Vad är det då?

2010-04-27 @ 15:46:48
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida

Det är härligt att du följer mig :) Saknar att prata med dej. Vi kunde ju sitta i flera timmar och bara surra. Inga planer på att flytta hem snart? :)

2010-05-01 @ 18:18:47
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: hur orkar ni..

åk hem till sverige

2010-05-03 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0