Fiske

Datum: 2010-04-07 / Tid: 20:40:43
Trots att Elias försov sig så blev det en liten fiske sväng med marie och emma innan de skulle jobba. Vi gick ner till Marinans brygga. Men det var inge vidare fiskeväder. Blåste så himla mycket. Vi kastade inte så länge. Men det är då första gången jag står och kastar efter fisk i havet i början på april. När jag skulle prova maries spö så fastnade  jag såklart i ett stort as till kedja som håller i bryggan. Efter mycket tappra försök från oss alla tre var det bara att bränna av linan för draget satt som berget.

Jag har inte gjort så mycket sedan tjejerna började jobba.Sett en film, käkat en tidig middag, sovit 3 timmar och dammsugat vardagsrummet. Imorgon måste jag verkligen packa upp mina grejjer.





















Härligt att det går mot sommaren. Fiska och grilla, fiska medans man grillar, grilla medans man fiskar. Greit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0