Fredag

Datum: 2010-04-02 / Tid: 17:40:15

Jag har ingen koll alls på dagarna nu när jag är hemma. Trodde att det var onsdag igår.
Idag har jag varit och snusat på Marias dotter Amelia. Hon var så underbart söt. Som en docka. Blev bjuden på hemmagjorda köttbullar och pärer. Mummsigt.
Sen har jag varit hos Jenny. Där fick jag healing av pappa så jag hoppas det hjälper min axel.

Nu sitter jag hemma hos pappa och slöar ett tag. Ikväll bär det av till gångviken för tatuering. Jag älskar verkligen tatueringar. Saknar mina piercingar så grymt mycket. Får göra om dem när jag är färdig med fabriks arbete.

Nu ska jag slå en pling till Johanna och höra vad hon har för sig.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0