Lördag

Datum: 2010-04-17 / Tid: 17:59:59
Igår var jag och Mikka och grattade Linus på sin födelsedag. Men födelsedags barnet åkte till Sophie vid halv ett tiden, men jag och Mikka blev kvar med de andra.

Nu är Emma och Marie i T-heim. Vill oxå vara där men jag har inte råd. Fick sms av mina favorit killar att dom oxå var påväg dit. Hoppas dom får roligt.
Just nu småregnar det och blåser, men jag hoppas iaf blåsten lägger sig till kvällen för jag är så sugen att fiska så jag dööör. Vill dra upp en stor fisk och visa Elias när han kommer hem.



Här fick Linus en liten sej, kroken fastnade i fisken kropp, den högg inte ens på den :P



Min fina fisk



Mmm, den var fin :)

Hoppas så mycke på fiske ikväll! Håll tummarna att vädret blir bättre. Jäkla vulkan förstör mina fisketurer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0