Lördag

Datum: 2010-04-10 / Tid: 10:06:24
Då vare helg igen.
Igår åkte jag och hälsade på Nya joakim och Linus som jobbat dagshift, vi såg en och en halv film innan joakim  och elias kom hem från jobbet. Trevligt. Såg några filmer till innan dom flesta sov som stockar i soffan. Jag somnade jag oxå, vaknade till klockan 6 imorse och funderade om jag skulle följa med tjejerna till trondheim idag på nån sport mässa, bestämde mej för att göra det, bara vila ögonen några minuter som slutade med att klockan hade blivit halv tio och bilen mot storstan hade redan åkt. Har försökt att ringa till folket i bilen men ingen vill svara.

Det såg soligt och fint ut när jag vaknade, men nu när jag kommit hem ser det inte så fint ut längre. Kan ju hoppas solen tittat fram lite senare så jag kan soooola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0