Måndag

Datum: 2010-04-12 / Tid: 13:07:23
Helgen har varit jättebra. Det blev fest hemma hos oss i lördags och jag hade riktigt kul. Tequila race hade vi och den litern som jag hade med mej tog slut rätt fort den. Vi höll nog på till närmare 6 på morron. Jag sov hemma hos killarna där på natten, och resan från vårat hus till deras var lite speciell kan jag säga. Men de va kul. 
Vi klev inte upp förrän halv 3 igår så halva dan försvann där. Åkte hem och bytte kläder en snabbis innan jag for tillbaka till grabbarna, där blev det lite film innan vi for och fiskade. Fiskade till 22 ungefär, sen blev de mer film innan jag somnade på soffan och for hem vid ett tiden. Bra helg.

Tråkigt att det är måndag igen och alla jobbar.
Får se om jag tar en fiskesväng ikväll.

Ha de

Owl City- Hello Seattle (remix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0