Ny vaken

Datum: 2010-04-09 / Tid: 17:56:40
Rätt nyvaken nu efter några timmars väldigt skön sömn. Det var pappa som ringde och väckte mej (gör absolut inget) och precis då drömde jag att jag och jenny spelat musse och mimmi på tv spel som vi gjorde när vi var små, var på påväg till jamjam :).
Jag behöver säga ett par ord till min kära syster på facebook chatten men hon vill inte svara mej. Sitter kanske och äter eller nåt.
Ikväll ska min lillebror ut på krogen för första gången. Han hade klippt håret och fixat till sig. Söt han är. Hoppas det går bra bara. Att han kommer hem i en del.

Det är fortfarande mulet väder och det vill jag inte ha!



Fina tussilago



Vår!









Tisdagen var varm. Den här termometern var då i skuggan och visade 15 grader. Underbart!

Nu ska jag få upp min blekfeta rumpa ur sängen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0