Ont och mätt

Datum: 2010-04-03 / Tid: 17:28:40
Imorse efter duschen hämtade jocke upp mej och vi åkte hem till hans päron. Där satt vi och pratade fram till klockan elva, då for jag och johanna in på Birsta. Det blev en hel del shoppning, vilket var en hel evighet sen. Väldigt roligt.
Nu har vi just ätit en god påskmiddag hemma hos pappa och jag är så mätt. Ligger på sängen nu och vilar.

Min tatuerade fot är lika stor som en ballong och jag har väldigt ont nu. Vi ska ju ut på memento ikväll och dansa, men jag vet inte hur det blir för jag är osäker om jag ens får ner foten i nån sko alls. Jäkla skit. Ser ut som Halta Lotta när jag går. Shit.

Nu är det bara söndag kvar sen bär det av mot andra hemmet igen. Från kust till kust.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0