Spindel fobi?

Datum: 2010-04-09 / Tid: 03:03:39
Idag var det världes största spindel på utsidan husväggen. Jag blev så panik slagen att tårarna spruta samtidigt som jag skyndade mej att gå emot fabriken eftersom tjejerna just slutat. Det visade sig när vi tittade mer noga att det inte bara var en, utan överallt. Stora fetingar. Tjejerna är inte alls rädd men då till och med dom gillade inte dessa stora as till spindlar. Jag kände bara att va fan packade jag upp mina väskor för, annars skulle jag ju vara redo att lämna Hitra på en gång. Jag övervägde en snabbis att skicka ett sms till Kim, säga upp mej och lifta hem till sverige, eller iaf till tronheim. Bort från dessa odjur. Men räddningen blev bilen och en kopp te hos Sophie. Det lugnade mina nerver lite. Hon har ju en spindel själv men den sitter i bur och kan inte äta upp mej så det är lugnt. Men vi hade iaf en trevlig pratstund innan klockan blev halv 3 och jag blev trött.
Nu ska jag sova för imorn blir det legekontoret.

Ha de

Innan jag sover måste jag bara visa lite bilder på nånting jag aldrig trodde jag skulle göra.









Det satt sjukt långt inne, men jag gjorde de!!!

Kommentarer
Postat av: Faster

MEN ELINA!!!!!! Otroligt bra gjort!!!!! Jag har till och med svårt att titta på bilderna utan att få rysningar i kroppen.

2010-04-09 @ 10:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0