THX

Datum: 2010-04-16 / Tid: 13:57:34
Idag har jag varit inne på legekontoret. Jag sa att jag vill börja jobba på måndag. Han vred och vände och klämde och tyckte inte jag skulle göra det. Men jag pallar inte bara att gå hemma nå mer och jag var nog så bestämd att han inte hade nå val än att friskanmäla mej. Men han gav mej "blicken" när jag gick därifrån, precis som vi ses snart igen. Jag har ju fortfarande ont när jag sträcker upp armen, och jag är långt ifrån lika stark i den vänstra som i den högra. Men det ska gå bra att jobba. Det har jag bestämt.
Tack Dr Geir Nilsberg för denna tid. Jag kommer sakna dej men hoppas vi inte kommer ses på mycke länge :)

Mitt i allt elände ska jag visa den oseriösa sidan av mej.



Marie och Jag igår




Kolla in min näsa i bilden ovan. För en sekund förvandlades den till ett manligt könsorgan. WTF?????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0