Tillbaka på Hitra

Datum: 2010-04-06 / Tid: 15:46:50
Nu är vi tillbaka på hitra igen. Tiden gick superfort när jag var hemma. Men vi kom till riktigt vårväder. Just nu är det 15 grader varmt i skuggan. Hur skönt som helst.

Igår kom vi till Hitra vid 8-tiden tror jag. Jag och Mikka cyklade till killarna och surrade med dom. Mikka åkte hem efter några timmar. Jag somnade på soffan vid 5 tiden imorse. Mikka den ängeln var så gó att hon skjutsade in mej till doktorn imorse. Hade tid där klockan åtta och jag blev vidare sjukskriven fram till den 18:e. Suger. Ska tillbaka till doktorn på fredag och få en långtids bedövande spruta. Efter doktorn la jag mej på killarnas altan och solade. Dom sov som små grisar så jag hade en tråkig stund för mej själv innan Joakim vaknade till liv och joinade mej. Det hela slutade med att vi låg i soffan och kika star wars medan dom andra for in till Fillan för att träna.
Just nu är alla på jobbet så jag är ensam hemma, vilket inte är sådär superkul precis.

Ska snart lägga in bilder på datorn från när vi var ut i lördags. Hade hur kul som helst.

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0