Wrap your troubles in dreams

Datum: 2010-04-08 / Tid: 18:52:05
Nu har jag packat upp allting. Bara lite småsaker kvar som ligger över golvet. Skönt. Men jag undrar vart solen har tagit vägen. Skulle ju vara perfekt att kunna sitta och sola nu när jag inte kan jobba. Får hoppas på sol till helgen då.
Imorgon ska jag tillbaka till doktorn igen kan det vara 6:e eller 7:e besöket nu kanske?
Jag börjar bli riktigt tjenis med doktor Geir Nilsberg. Måste höra om det finns nåt typ av högkostnads kort i sjukvården här. Jag lär ju snart vara uppe i det.

Nu håller jag på att se på En sång för Martin. Jag älskar den filmen. Tyvärr har den utgått från filmbolaget så den kan inte pryda min dvd hylla om dom inte gör en nyrelease på den.

























Lite bilder sen Marina premiären. Kolla skummisen bredvid Mikka på bilen ovan. Obehaglig  människa tyckte vi alla. Han hade dom största händerna ni kan tänka er. När jag skakade hand med honom drunknade mina stackars händer i hans. Hoppas han inte kommer hit nå mer.


Kommentarer
Postat av: Faster

Ja, håll Er borta från skummisar!!! Var rädd om dej Elina!!! =)

2010-04-09 @ 10:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0