Back on track

Datum: 2010-08-27 / Tid: 13:35:12
Vårat internet har legat nere pga obetald räkning. Det är varken vi eller adecco man ska skylla på utan husägaren som inte betalat. Men nu är det fixat.

Min älskling kom tillbaka i onsdags och det var lycka. Hon var helt knäckt efter att ha varit ute 4 dyng. Slängde i sig mat och sen har hon sovit och sovit.

Idag har vi varit till veterinären för att ta bort tandstenen. Det gick bra och var inte alls så dyrt som jag tänkte mej. Hon fick även en till vaccinations spruta. Hon hade gått ner 3 hg sedan sist och det är ju inte så konstigt när hon varit ute utan mat. Hon har inte vaknat upp från bedövningen än så hon ligger och sussar på sin favvo filt nedanför min säng. Hon kommer nog vakna om nån timma.

Jag var till läkarn igår och blev sjukskriven till på tisdag. Han trodde att en sena i som kunde vara inflamerad? ikläm? minns inte riktigt vad han sa men om det inte har blivit bättre om en till två veckor ska jag tillbaka och göra en scanning. Antar att det är som röntgen. Hoppas på bättring.



hehe, en bedövad Isa just nu

Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Åh vad glad jag blev när jag läste att hon var tillbaka! Nu får ni hålla fönstren stängd! :)

2010-08-28 @ 09:47:21
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0