Blogg award

Datum: 2010-08-24 / Tid: 23:50:06
Jag fick en award av Frida Tack honey!

Så reglerna är att :
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. 
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. 
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. (låt dem veta de är vinnare) 
Skriva 7 intressanta saker om dig själv



1. Jag älskar mat i alla dess former
2. Ett stort intresse är film
3. Jag bor i ett kollektiv med 3 tjejer och 1 kille
4. Jag klarar inte av choklad pudding sedan jag och min vän maddis gjorde största satsen nånsin för massa år sedan och åt allt!
5. Jag kan massa onödig fakta om skådisar som jag inte har en aning om hur jag vet :P
6. Jag har en förmåga att döpa saker som inte ens behöver ett namn
7. Jag älskar piercings och tatueringar

Dom jag vill ge award är:

Louise

Fanny

Jenny

Erica

Mikka

Emma

Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0