Måndag

Datum: 2010-08-30 / Tid: 17:06:11
Seg dag idag. Så himla tråkigt att vara hemma. Förutom på helgerna då när det är skönt att vara ledig.
Imorgon ska jag packa i bilen för på onsdag efter jobb styr jag och Siggsten mot sverige!
Nu är det höst på riktigt. Träden börjar bli gula, luften är frisk och kall. Det gillar jag inte. Vill ha längre sommar.









Jag provar thomas förlovningsring :)



Några av de få bilderna från i lördags.

Nu börjar det närma sig att jag ska flytta hem igen. Tankarna snurrar som aldrig förr. Hem? Hitra har varit mitt hem nu i snart ett år och nu ska jag åka för att aldrig komma tillbaka igen. Iallafall inte på samma sätt. Jag kommer säkert åka och hälsa på här men inte bo och leva såhär igen. Vissa gånger ångrar jag att jag sagt upp mej men andra gånger känns det helt rätt. Men människorna här kommer jag aldrig träffa igen. Hur säger man hejdå?
Jag känner att det kommer bli jättejobbigt att åka härifrån men jag hoppas att det går över på en gång jag kommit hem.

Nu ska jag trösta mej med 15.90 NOK per hg godis från mix.



Dom norska priserna kommer jag inte sakna iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0