Mera spöregn

Datum: 2010-08-31 / Tid: 13:47:57
Regnet fortsätter men jag hoppas det blir bättre tills imorgon när jag ska köra hem. Annars blir det inte roligt.

Just nu tar jag en paus i packningen för att kika på nätet lite. Jag gillar inte alls att packa för jag packar alltid med mej för mycket saker eller så glömmer jag för mycket saker. Kommer bli lättsamt nästa gång jag ska packa. Då ska ju verkligen allt med. Då gäller det att inte glömma nåt viktigt bara. Mitt trådlösa funkar igen btw och det är jag väldigt glad över.

Nä nu ska jag återgå till packningen innan jag ska skjusta jocke till Fillan för ett bankärende.









Bilderna ovan är när vi pajjade en bil vi lånat av killarna vi bodde med i början. Hahaha

Då var det höst på Hitra. Snart ett år sedan...
Memory lane igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0