Otur

Datum: 2010-08-25 / Tid: 01:38:57
Efter senaste inlägget tog jag på mej gummistövlar, matskål med torrfoder och ficklampa för att gå ut och leta efter min katt. Gick runt på åkern och på andra sidan bäcken som går efter vårat hus och ropade på henne. Ingen katt. När jag gav upp och var påväg mot huset så kliver jag väl i en grop och landar på min redan sjuka axel. Den himlen med dom rosa stjärnorna visar sig igen som sist och illamåendet slår i. Jag tar mej iaf in till köksgolvet utan att svimma. Axeln hänger så fint igen och jag blir så jävla less. Ingen Isa och en ännu ondare axel. När ska min onda cirkel ta slut!
Då är det bara att besöka legekontoret imorgon då och jag vill verkligen inte. Har ju kämpat flera månader nu med att jobba när jag vet att jag egentligen inte ska jobba eftersom axeln inte är bra. Men nu lär jag ju bli sjukskriven igen och jag vill verkligen inte.

Mitt liv är inte lätt mina vänner. Det ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0