Skins

Datum: 2010-08-27 / Tid: 15:15:48
Eftersom vi inte hade internet igår och jag inte skulle på jobbet så fick jag serien Skins av Emma. Den är jätte bra, om man får tycka det. Handlar om ett gäng ungdomar som går i skolan, knarkar, super, har kärleks problem och sex. Den är väldigt roligt och jag har hört Emma genom väggen när hon skrattat högt för sig själv, men nu är det Emmas tur att höra mej skratta högt för mej själv :)

Nu är kissen vaken och hon är väldigt groggy. Stöp med huvudet före ner i vattenskålen när hon försökte dricka, tur att jag satt och tittade på henne så jag kunde lyfta upp henne därifrån, onödigt med en drunknad katt.

Nu ska jag fortsätta att roa mej med skins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0