Tankar

Datum: 2010-08-31 / Tid: 21:13:02
Slog mej just att det är 1:a september imorgon!
När hände det?
Vad hände med sommaren?
Vad hände med en brun Elina?
Vad hände med sköna grillkvällar med en öl i handen?
Ångesten smyger fram. Jag längtar redan till nästa sommar.

Jag har så mycket jag vill göra innan jag bli "vuxen". Jag vill resa, jobba utomlands, se hela världen. Men tiden rinner iväg så fort. Plus att jag har katten min och jag kan inte dra med mej henne jorden runt och jag ger inte bort henne till någon.
Jag är så rädd att när jag sitter på ett ålderdomshem när jag är gammal (hoppas att det aldrig komma hända) och tänker tillbaka på livet, vad jag gjorde och vad jag inte gjorde, att jag ångrar mej och önskar att mitt liv sett annorlunda ut. Att jag ångrar att jag inte gjorde mer än vad jag gjorde. Ett år i norge är inte mycket att hurra för, men det är nånting iaf.
Jag vet att jag kommer ångra mej om jag inte tar mej till usa. När jag tänker på det nu känns det redan som om jag missat min chans. Men så är ju inte fallet. Än kan jag ta mej dit.
Jag lovar att jag var amerikan i mitt förra liv. Livet före det sjöman. No doubt about that!

Nog med tänkande för idag. Ska nog snart ta och sova för imorgon blir det jobb. Tar en extra värktablett innan jobbet så ska det nog gå bra. Hoppas jag...

Sen har jag ju roliga tandfuckingläkaren att se fram emot på torsdag. Lustgas? marijuana? narkos? sömnpiller? slag i bakhuvudet?
Någon?




Kommentarer
Postat av: Jojjjjoh

Hehe! Jag här är läget lugnt ;P Görs?

2010-08-31 @ 21:44:31
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0