Tisdag

Datum: 2010-08-10 / Tid: 13:25:48
Goddag!
Nu var det längesen jag skrev här. Har ingen riktig motavtion att skriva då jag inte har nånting att skriva om. Blir bara tråkigt att läsa.

Förra veckan gjorde jag väl inte mycket mer än att jobba och se film med Jocke. På fredagen jobbade jag övertid till 20.00. Kämpigt men det gick. Helgen blev lugn som resten av mina helger kommer bli framöver. Har ingen lust alls att festa eller gå på fest. Vill bara spara pengar.
Jag och jocke har sett första säsongen av serien Glee. Hur bra som helst. Tyvärr så har inte andra kommit ut ännu men jag hoppas den kommer snart.

Nu är det kvällsvecka och igår började vi 11.00 och jobbade till 22.00. Skönt att sluta en halvtimma tidigare än vad som är tänkt.

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen. Har saknat det så mycket. Längtar tills jag flyttar hem så jag kan börja gymma igen. Förra veckan var jag och simmade på onsdagen och torsdagen efter jobbet. Blev 70 längder första dagen och 100 andra dagen. Superskönt. Sen på lördagen vaknade jag tidigt trots att jag hade sovmorgon så klockan 8 satt jag på cykeln och cyklade sen mil.
Igår efter jobbet gick jag ut på en promenad. Jag gick tills vägen tog slut sen sprang jag hem. Gick jättebra med tanke på att det var några år sedan jag var ute och sprang. Fick dock ett skavsår på min häl. Stor som en enkrona. Aj aj. Hatar att jag jämt får skavsår.

Nu ska jag vila en stund innan det bär av till jobbet.

Gud ge mej styrka!!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Då kan vi gymma tillsammans! :) Så fort handen blir bra så klart.

2010-08-10 @ 20:16:30
URL: http://onewaytorock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0