And then...

Datum: 2010-12-04 / Tid: 23:24:04
Klockan är just nu fem minuter över elva och jag är pigg. Eller egentligen inte. Men jag känner inte för att gå och lägga mej bara för att jag kan vara uppe länge. Ska dock bli skönt att bädda upp soffan för igårkväll bäddade jag rent och det finns väl inte skönare?
Man sover ju som en gud i rena sängkläder där man slipper snusk kvalster som springer omkring på en ;)

Ska nog slå igång en film. jag har över 500 filmer men ingen passar att titta på. Jag har inte ens sett alla än men det är ändå ingen som passar. Jag hade ett litet sug efter Forrest Gump förut men jag vet inte om jag orkar se den nu. Kanske blir lite web tv. Finns ju alltid nå kul där.

Nu måste jag snart ta och köpa flygbiljetter oxå. Snälla låt tiden gå fort så jag får komma härifrån. Trivs inte alls i Timrå. Samma folk överallt jämt. Träffar aldrig nå nytt folk och när man träffar nå nytt så är det bara tok. Jag vill ha nå större. America? Jaa tack! :D


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0