visdomstand

Datum: 2010-12-02 / Tid: 18:55:16
Drog en visdomstand i tisdags och det var inte roligt. Den satt som berget och jag har fortfarande ont i truten. Hade feber igår och samma idag, men skönt att den är borta iaf.

Nu är det inte alls långt kvar till jul. Herregud vad tiden går fort. Jag längtar tills Emma och Marie kommer hem från sin resa så jag får prata med dom. Först ser man varandra varje dag i ett års tid och sen är dom bara borta. Känns fortfarande jätte tråkigt och jag saknar fortfarande Hitra och alla där lika mycket som jag gjorde när jag åkte. Men jag längtar så sjukt tills jag får åka och hälsa på. Louise har ju fått så mysigt i hennes stuga så det ska bli så himla kul att se.

Jag somnade till lite förut och drömde att Emma ringde, då hade dom kommit hem från Bali så hon berättade massa grejjer dom hade gjort och hur bra dom hade haft. <3

Jag ligger nu och funderar vart jag ska ta vägen efter thailand vistelsen. Jag vill ju flytta någonstans utomlands men jag kan ju inte heller lämna ifrån mej min kära kisse. Det är så himla svårt det där. Det var så bra när pappa kunde ha henne. Sen alla mina vänner som vill ha djur har redan djur så där är det kört oxå. Men det kommer lösa sig på nåt vis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0